Oklejanie samochodów folią to nowa forma reklamy, która rozwija się bardzo szybko. Jest to tani i skuteczny sposób na rozreklamowanie usług naszej firmy, pokazanie loga, godzin otwarcia itp. Oklejanie pojazdów ma również drugą stronę.
Oklejanie pojazdów wizualnie poprawia stan techniczny pojazdu.
Wyobraźmy sobie, że prowadzimy firmę remontową czy budowlaną, a do dyspozycji mamy wysłużonego busa nie pierwszej już młodości. Każdy wie jak wyglądają takie samochody służące do przewożenia narzędzi, materiałów czy pracowników. Są one często pobijane, porysowane, a ich lakier wygląda strasznie. Jazda takim samochodem z pewnością nie przysporzy nam klientów a wręcz przeciwnie. Nie każdy, bowiem klient życzy sobie by przed jego posesją stał kilka dni „wrak” firmy remontowej i szpecił krajobraz (dotyczy to szczególnie bogatszych klientów z bogatych dzielnic). Co więc robimy? Przykrywamy wszystkie te wizualne wady oklejając samochód folią.
Tu jednak mamy dwa rozwiązania jednolita folia pełniąca funkcję wyłącznie estetyczne lub skorzystanie z usług jednej z wielu agencji reklamowych np. http://ideaprint.pl/oferta/reklama/oklejanie-pojazdow i stworzenie atrakcyjnej, mobilnej reklamy naszej firmy. Z tego drugiego powodu właśnie większość firm decyduje się na oklejanie samochodów.